Вчені кажуть, що 40% компаній брешуть про екологічність своєї продукції

Міжнародна мережа з питань захисту прав споживачів (ICPEN) прийшла до висновку, що 40% світових компаній брешуть про екологічність своїх товарів.

Аналітики організації щорічно перевіряють категорії продуктів, які користуються найбільшою популярністю. Так як в цьому році, споживачі виявили особливий інтерес до екологічних продуктів і захисту навколишнього середовища, саме ця категорія товарів піддалася перевірки.

Мета аналітики – допомогти захистити споживачів від переплати за товари, які заявляють, що вони екологічно чисті, але такими не є.

ICPEN зробило висновок, що понад 40% брешуть про свою екологічності. До цих висновків вони прийшли перевіривши близько 500 сайтів. Відомо, що часто компанії використовували нечіткі «екологічні» твердження.

Занадто багато вебсайтів, здається, нав’язують споживачам помилкові твердження, а це означає, що компанії, які пропонують продукти зі справжніми екологічними перевагами, не отримують клієнтів, яких вони заслуговують, – говорить виконавчий директор Управління конкуренції і ринків Великобританії Андреа Косчеллі.

Наприклад, компанія-виробник замінника молока стверджувала, що свою продукцію вони отримали з екологічно чистих джерел. Але при цьому не давали будь-яких додаткових пояснень.

Також, багато виробників створювали власне екомаркування, але вони не були пов’язані з акредитованою організацією. Інші приховували ключову інформацію про продукцію: так, на упаковці дитячих серветок було зазначено «0% пластика» без пояснення, стосується це продукту або упаковки.