Санта не приїде? Душевні різдвяно-новорічні  ролики від  відомого українського бренду

Санта не приїде

Корпорація «Біосфера» та бренд Фрекен БОК продовжують кампанію «Окремо ми разом», перша частина якої вийшла навесні у вигляді відеороликів про життя під час карантину. Кампанія знову об’єднує різних людей, які опинились у типових для 2020-го року ситуаціях і знаходять можливості бути разом.

«Цей сезон новорічних свят став для всіх нас не таким, як раніше, через пандемію та закриті кордони. У цей Новий рік та Різдво ми зможемо повноцінно провести час з близькими та подарувати їм свою турботу та любов. Ми навчилися цінувати те, що раніше вважали даністю – це той урок, якому нас навчив карантин. Ми відчули цей інсайт наших споживачів і звертаємось до них у новій кампанії «Санта не приїде»

– коментує Оксана Ткачук, Global Marketing Director бізнес-напряму Household.

Про що ці новорічні ролики?

Героїня першого ролику дізнається про те, що через закриті кордони Санта не приїде до її друзів і вирішує врятувати ситуацію самостійно, готуючи подарунки. Своєю щирою поведінкою дівчинка якраз і втілює головний меседж кампанії: турбота, яку даруєш ти, обов’язково повертається.

Турбота про близьких і здатність відчути емоції інших – це також мистецтво. Саме тому музику для проекту створював український композитор та піаніст-віртуоз Євген Хмара.

«Ця композиція «Чарівний годинник» має особливе значення для мене – я написав її ще у 7-річному віці, а через 14 років саме з нею, вже разом із оркестром, пройшов у фінал шоу «Україна має талант». Коли Андрій Здесенко запропонував мені створити музику для новорічного ролику Фрекен БОК, я одразу подумав саме про цю композицію. Я освіжив і переписав її, і другорядна мелодія стала основною темою, щоб додати певної драматургії у новорічну казку. Мені дуже приємно знову співпрацювати з «Біосферою» – перш за все тому, що співпадають наші цінності. А це завжди про сім’ю і про турботу, і мої життєві пріоритети такі ж»

– розповів Євген Хмара.

«Ми завжди тонко відчуваємо свою аудиторію. Ми розуміємо, яким високим у суспільстві є сьогодні рівень тривоги та невпевненості у майбутньому. Хочемо, щоб цей новорічний проект став емоційною підтримкою для наших споживачів, подарувати їм відчуття дива і надихнути стати ближче один до одного»

– поділився Андрій Здесенко, засновник та СЕО корпорації «Біосфера».

Ролик «Санта не приїде»: 

Новорічна кампанія не обмежиться одним роликом – вже у святковий період «Біосфера» та Фрекен БОК презентують наступний сюжет «Окремо ми разом».

Про що була весняна кампанія?

Нагадуємо, навесні корпорація «Біосфера» та Фрекен БОК запустили кампанію «Окремо ми разом». Перший ролик «Петрівна – боєць» був знятий повністю у дистанційному режимі, всі актори знаходилися вдома зі своїми реальними сім‘ями. Музику і слова для кампанії написав Сергій Бабкін.