Розумне прибирання: як підтримувати чистоту і порядок – легкі лайфхаки

прибирання

Іноді здається, що прибирання, прання і миття посуду – це нескінченне і замкнуте коло. Але може бути по-іншому, якщо правильно організувати побут. Далі докладніше про це.

Цікаво, якщо підрахувати, скільки часу ми витрачаємо на домашні справи, то можна було б вже долетіти до Місяця і назад?

Як підтримувати чистоту і порядок: 6 порад на кожен день

Якщо у вас немає часу, то раз на місяць можна користуватися послугами клінінгової компанії, а потім просто підтримувати чистоту в будинку за допомогою наших простих правил:

Застосовуємо правило «менше речей – менше пилу»

Так-так, чим в будинку менше речей, тим менше пилу і приводів для прибирання. Раз на півроку корисно влаштовувати генеральне прибирання, позбавляючись від того, що не використовуєте вже давно, наприклад, речі, які придбали на час, коли «точно схуднете». Також привчіть себе фотографувати чеки (якщо необхідно), а паперовий варіант відразу викидати, а не класти в кишеню. Фантики з-під цукерок, бирки від речей, квитанції, клаптики паперу – це все відразу викидати, а не складати на полицю шафи або залишати на кухонному столі. Якщо необхідно щось згадати, то є фото в сматрфоні. Також добре, коли в хаті не стоять статуетки, пам’ятні речі, привезені з різних країн і т.д. – це все збирає пил і прибирати доведеться щодня.

Відразу розставляємо все по своїх місцях

Щоб підтримувати чистоту і порядок будинку, пам’ятайте про правило «все на своїх місцях», тобто, взяли ножиці з верхньої полиці шафи, використали їх, потім назад повернули на місце. Якщо кожен член родини буде брати річ, користуватися нею і залишати там, де зручно, то, по-перше, речі будуть губитися, а по-друге, візуально це буде виглядати як безлад. Це стосується і посуду на кухні. Вона може бути вся чиста, але стояти так, як ніби навколо хаос, а може бути акуратно розкладена по місцях – і вже зовсім інше враження.

Кожен день робимо міні-прибирання

Є два варіанти, чекати, поки будинок стане схожий на «халабуду», а потім цілих два вихідних витратити на те, щоб все розібрати, почистити, прибрати, знайти, розкласти по місцях … Або кожен день робити міні-прибирання, наприклад, вранці прокинулися і не біжимо пити каву, а застилає ліжко, потім почистили зуби, пасту і щітку не залишили на раковині, а поставили на місце і т.д.

Користуємося розумними гаджетами

Робот-пилосос, посудомийна машина, сушильна машина – це все зручно і економить час. Поки ви готуєте вечерю, робот-пилосос робить свою роботу – прибирає пил, шерсть тварин і крихти, сушильна машина сушить речі після прання (якщо сушити речі на сушилці, то багато дрібних ворсинок від речей залишається і осідає на меблях), а після смачної вечері приступає до роботи посудомийна машина.

Виділяємо один ящик для барахла

Як би ви добре не виконували перший пункт, напевно знайдуться речі, якими не користуєтеся, але і викинути шкода. Так? Тоді виділіть один ящик, куди буде відправлятися все барахло, яке «точно колись стане в нагоді». Але є головне правило: як тільки ящик буде «під зав’язку», його варто розібрати як мінімум до половини, викинувши або віддавши комусь те, чим уже давно не користувалися. Якщо не виходить розлучитися з усім «потрібним», попросіть це зробити когось із рідних.

Пишемо план прибирання

Наприклад, холодильник можна мити раз на місяць, знімати і прати штори – раз в два місяці, чистити килими і робити чистку м’яких меблів – 1 раз на місяць. Пишіть список з датами. Не варто чекати, коли на дивані НЕ буде чистого місця, щоб викликати клінінгову компанію, інакше ризикуєте зовсім купити новий диван.

Ось ці поради допоможуть підтримувати будинок в чистоті і будуть економити час.