Ілюстрації класиків та підтримка укрбрендів – цікаві історії сучасності

Ілюстрації класиків

Олександр Грехов створив ілюстрації класиків, на яких Тарас Шевченко, Леся Українка,  Іван Франко та Григорій Сковорода тримають товари двадцяти українських брендів.

Це було зроблено задля підтримки Тиждня малих українських виробників. Що був започаткований ROZETKA. І проходив з 27 жовтня до 1 листопада 2020 року. Його мета — перетворити підтримку локальних брендів на щорічну традицію.

На ілюстраціях Олександра Грехова видатні українські діячі підтримують локальних виробників. Серед яких скретч-карти 1dea.me, кераміка «Тиха форма», солодощі Spell, крафтові закрутки «Дім варення» та інші.  

«Креативні ідеї завжди чіпляють, вони вирізняються у величезному потоці інформації. Особливо це помітно у просуванні соціальних проєктів. Які для більшості людей не в списку першої необхідності, але однозначно варті їхньої уваги. Мені тема підтримки локальних брендів близька, бо я і сам маленький виробник поліграфічної продукції з власними ілюстраціями. Із початком карантину мої роботи практично перестали купувати. Думаю, подібне сталося і в більшості колег. Моя участь у Тижні виробників — це спосіб підтримати їх та розповісти про їхні круті продукти».

— коментує ілюстратор Олександр Грехов.

Кожен українець може приєднатися до Тижня малих українських виробників, який не обмежується 7ма днями і може продовжуватись весь рік. Нам важливо підтримати наші бренди, бо маленьким виробникам зараз особливо важко.

А круті сучасні  ілюстрації класиків зроблять їх більш близькими сучасним дітям та їх батькам.

Класики – вічні!

Для цього потрібно:

  • купувати товари малих виробників на заміну чи в доповнення до іноземних;
  • розповідати про них у соціальних мережах із хештегом #купуюукраїнське;
  • встановити рамку на підтримку малого бізнесу на аватар у Facebook за посиланням та спробувати AR-маску проєкту в Instagram stories тут.